Vervolg op 1 Colca Canyon - Reisverslag uit Chivay, Peru van Sonja en Carin Juurlink - WaarBenJij.nu Vervolg op 1 Colca Canyon - Reisverslag uit Chivay, Peru van Sonja en Carin Juurlink - WaarBenJij.nu

Vervolg op 1 Colca Canyon

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Carin

15 April 2018 | Peru, Chivay

Overdag lekker warm de lippen zijn zelfs verbrand. We zijn daar bij een groep aangesloten, Australische mensen, Duitsers en Nederlanders, gezellige groep onderling werd er Engelstalig gesproken. We zijn verbaasd dat we ons nog zo verstaanbaar kunnen maken. We hebben spugende vulkanen gezien Lama's, Alpaca's, lokale bevolking gesproken en natuurlijk zijn we ook condors wezen spotten, die er niet waren. Maar dat mag de pret niet drukken er waren natuurlijk wel andere grote vogels in de vallei.
En het uitzicht is adembenemend (als je ooit naar Peru gaat mag je de Colca vallei niet overslaan) We hebben in waterbronnen gelegen, die een genezende werking moeten hebben (nou bij ons zal het lichaam wel aan het ontslakken zijn, we zijn beiden aan de diaree). Als dit er op staat zijn we vast al aangekomen in Puno.
Groetjes, Ons xxx

• 15 April 2018 - 20:12

Mariëlle:

Wat gaaf!!!! Wat een mooie foto's en wat leuk dat we zo op afstand mee kunnen genieten!! Veel plezier nog!!

• 16 April 2018 - 11:17

Ellie:

Wat heerlijk, verbrande lippen en diarree

• 16 April 2018 - 11:59

Geke:

Wat prachtig allemaal!!!

• 16 April 2018 - 13:27

Alie Kosse:

Prachtig om mee te mogen beleven.
    Geniet er samen maar lekker van.
    Groetjes Bennie en Alie

• 17 April 2018 - 18:17

Dorothé :

Super om dit allemaal te lezen . En wat een mooie foto's. Geniet er nog maar ff van . Dorothé xxx