Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Sonja en Carin Juurlink - WaarBenJij.nu Arequipa - Reisverslag uit Arequipa, Peru van Sonja en Carin Juurlink - WaarBenJij.nu

Arequipa

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Carin

12 April 2018 | Peru, Arequipa

11 April
Vandaag alweer de laatste dag in Arequipa, morgen vertrekken we naar Colca Canyon flink de hoogte in ongeveer 5200 meter hoog we slikken al een aantal dagen hoogteziekte pillen, kijken of het helpt
Gisteren hier de stad verkent (we worden wel een beetje flauw van het gezeur of we wat willen kopen op elke 3 meter staat er wel iemand) maar verder een mooie stad met veel kerken en kloosters en hier heel veel Nederlanders.
Vandaag een klooster “Monastery of Santa Catalina” bezocht de grootste van de wereld. Het was wel even zoeken waar we deze konden vinden de halve stad afgelopen blijkt dat we gewoon de straat bij ons hotel konden oversteken. Het klooster stond tegenover ons hotel maar ik heb tijdens het zoeken wel Jezus-sandalen gevonden

• 12 April 2018 - 17:14

Eef:

Gaat goed daar met jullie zo te zien. Geniet van al het moois vooral de kleurrijke bevolking.

• 23 April 2018 - 12:53

Dennis: