Paracas en vals geld - Reisverslag uit Paracas, Peru van Sonja en Carin Juurlink - WaarBenJij.nu Paracas en vals geld - Reisverslag uit Paracas, Peru van Sonja en Carin Juurlink - WaarBenJij.nu

Paracas en vals geld

Blijf op de hoogte en volg Sonja en Carin

05 April 2018 | Peru, Paracas

Vandaag hier aangekomen in Paracas 25 gr. met de bus, gelukkig geen eind sjouwen naar het hotel. Het hotel was tegenover het hotel, Pff.
We hebben wel een uur gelachen om onze hotel kamer en uitzicht. Sjonge jonge wat een luxe en genot. Omdat het hier 25 graden is en mijn slippers niet lekker zitten zijn we maar even nieuwe slippers gaan kopen. Ik kom alleen maar in aanmerking voor herenslippers omdat ze de maat 41 niet hebben voor dames (zuid amerika leeft op kleine voet). Maar we zijn weer een ervaring rijker omdat ik wilde betalen met mijn soles (geld in Peru) wilde de meneer mijn geld niet aannemen omdat ik betaalde met vals geld :( Dus ze hebben me al bedondert in Lima (het gaat hier maar om 5 soles = ongeveer 1,25 Euro ) Ineens begrepen we ook waarom ze het geld steeds controleerde, zelf dachten we dat ze ons niet vertrouwde.
Vanmorgen in de bus dacht ik ga even op het internet, roaming, 2 min. word mijn telefoon geblokkeerd omdat ik over mijn budget heen kwam. Dure 2 minuten, 50 euro armer.


  • 06 April 2018 - 08:25

    Ellie:

    Ohhhhh prachtig!

  • 06 April 2018 - 08:31

    Alie Kosse:

    Prachtig, we zijn onderweg. Haha.
    Lekker genieten samen.
    Groetjes Bennie en Alie

  • 06 April 2018 - 09:51

    Hennie:

    Zwaar afzien daar, wens jullie sterkte enne vals geld is voor het fotoalbum

  • 06 April 2018 - 22:28

    Brigitte:

    we komen wel even gezellig langs hoor. wat een paradijs! dikke kus van Dennis en bri xxx

  • 09 April 2018 - 17:06

    Eef Van Koningsbrugge-Hoekstra:

    Geweldig ziet er goed uit daar. Leuk verslag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sonja en Carin

Twee zussen

Actief sinds 24 Maart 2018
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 8800

Voorgaande reizen:

02 April 2018 - 01 Mei 2018

Backpack Peru

Landen bezocht: